Tak jsem se Vám tuhle coural Aminetem (CD 21) a narazil jsem na dost zajímavou věcičku... V adresáři "gfx/aga" jsem oběvil archiv "D_Engine.lha" a po jeho rozbalení jsem zažil docela dobrej šok! Jeho obsah totiž skrýval engine využívající data z DOOMa (doom.wad - jasné?) - no prostě takovej normální Amiga-Dům-Klon. Jenže ouha! Když jsem se konečně dočkal, až mi áerjéčko (ARJ) rozbalí originálního DOOMa z PC (přez 10 MB na hadru), to jsem si pak teprv sbíral bulvy z keybordu (překlad: čuměl jsem jak vojetá myš (nebo jak se to vlastně říká...)). Takovej 3D engine jsem ještě neviděl. Nejen, že to hezky vypadá, ale vono je to i nehorázně rychlý! Aby bylo jasno, tak moje maličkost vlastní A1200/030-28MHz/FPU a na týhle konfušce (konfiguraci - pro nechápavý) to běhá skoro plynule ve FULL SCREENU = 320x200 (kolem 4 až 7 obrázků za sekundu)!
Čekáte na podrobnej popis enginu? Tady je: Textury jsou všude :-). Teda přesnějc - na zdech, stropech i podlahách... Vykreslovací okno se dá zvětšovat/zmenšovat. Nemá to zvuky potvory a předměty. Dveře se neotvírají, ale prochází (tak, jak je to i u zdí). Exity z levelů jsou taky nefunkční (stačí ale vyťukat např. "23" (ne na num-padu!) a jste v druhý epizodě, ve třetím levelu...). Není vidět zbraň. Nahrávání levelů je dost pomalý. Zkrátka a dobře - je toho ještě hodně na dodělání...
Teď odbočim. Před nějakym časem jsem, už ani nevim kde, našel něco podobnýho. Mělo to jinej název (už nevim jakej...), chyběly textury na podlahách a stropech a bylo to dost pomalý. Mám ale dojem, že to byla starší verze týhle pecky - takže docela pokrok.
Archiv s D_Engine.exe (staženej z Aminetu najdete v bonusech. Koukněte na to ! Přečtěte si taky .doc soubor, ať víte, jak se to ovládá.
Popis: | 3D engine, renderuje Doom levely |
Autor: | Peter Annuss |
Nahrál: | Marcus Sackrow |
Verze: | 0.91 |
Typ: | gfx/aga |
Požadavky: | MC68020+,OS3.0,AGA nebo GFX-Board(netestováno) |
E.N.I.F.