Taky se vám stane, že čas od času sáhnete do gamesnickýho archívu, aby jste si zapařili nějakou starší adventku? Mě teda ano a vracím se i k hrám, které jsem nejednou dohrál. Stává se mi však, že vždy u nějaké hry zakysnu a pak se sháním po všech možných radách a návodech a musím prohrabávat nejrůznější časopisy. Aby tohle nemusel dělat každý, přichází vám v tomto Amiga Positive vstříc a na zajímavé adventury zde budete nacházet návody.
Tentokrát je to skvělá sci-fi adventura od Revolution Software BENEATH A STEEL SKY. Tuto hru jsem nikdy nedohrál, vždy jsem se zaseknul v jednom šíleným místě, a tak jsem nyní zasednul k CD version této hry z CD32, která je obohacena i o namluvené rozhovory a to jen stupňuje už takto perfektní a tajuplný příběh a dopařil jí zdárně do konce.
CD32 verze neměla ukládání pozic, ale pouze přístupová hesla, která jsem také zahrnul do návodu. Tak a nyní se již vydejme na strastiplné dobrodružství Roberta Fostera a jeho mechanického přítele Joeyho.
Ocitáte se v nějaké podivné továrně. Vyslechněte si rozhovor dvou mužů pod vámi a po té utrhněte kus zábradlí vlevo a vypáčete jím dveře vpravo. Počkejte až dotěrný polda odejde a sejděte dolů do haly a jděte vpravo. Dole vpravo u zaseknutého robota použijte čip na prostřední kus odpadu. Oživne Joey, váš průvodce dalšími dobrodružstvími. postavte se na výtah a prokecněte nervozního dědulu. Zatímco vypíná alarm jděte do vedlejší místnosti, kde otevřete skříňku ze které vemte sendvič a francouzský klíč. (nejspíš se vám to nepovede napoprvé, ale to chce cvik).
Až budete mít ty věci, tak se vraťte k výtahu a prozkomejte transportér (je to ten velký robot). Joeyovi rozkažte ať ho opraví. Robot odjede a po chvíli přijede s nějakým barelem, který položí na výtah. Až výtah sjede skočte dolů. Dole prozkoumejte zámek a Joeyovi řekněte ať ho odemkne.
Prohledejte mrtvého strážce (REICH) a seberte mu ID kartu a černé brýle. Jdi doprava. Zde vejdi do dveří napravo. Popovídej si s děvčetem (ANITA).
Pokud tě LAMB vyhodí, tak se nedej a vrať se zpět. Jdi doprava a vraž francouzský klíč do soukolí stroje. Tím přerušíš chod výrobní linky a klíč zase vyndej. V místnosti vlevo použij klíč na robota (svářeče). Promluv s JOEYEM o jeho novém plášti a počkej až se do něj navleče.
Vydej se před reaktorem doprava a pokecej si s ANITOU, která ti dá JAMMER. Ten ti dá tak, že jí nejdříve musíš ukázat ID kartu, aby jsi měl přítup k tajným informacím z terminálu LINC. Donuť ANITU, aby ti řekla o Schriebamanovém portu. Další cesta vede za doktorem (BIO) na středním poschodí (to je o jedno níže). Promluv na projektor, potom na JOEYEHO, aby promluvil i on. vejdi dovnitř a popovídej si s doktorem o portu, až dokud ti jej nenaninstaluje. Potom si s ním ještě promluv a on ti poví ať jdeš za jeho přítelem. Tak teď vzhůru za ANCHOREM (je to hned vedle cestovky).
Anchorovi řekni, že tě posílá doktor. Až ANCHOR odejde telefonovat, řekněte JOEYMU, aby odříznul kotvu ze sochy. Zkombinuj kotvu a kabel. Vrať se tam, kde jsi kdysi začínal. A jdi do prava na plošinu, kde jsi se předtím ukryl před poldou. Zahákni kotvu o písmeno S na vedlejší budově a tarzanským kouskem se přehoupni na druhou stranu.
Zapomeň na skříňky a jdi vedle do místnosti. Vlož ID kartu do otvoru u kabinky a použij ji. Virutuální realita v plné parádě (no ehm). Zdvihni gumu a jdi doprava. Funkcí OPEN z menu otevři tašku. Vezmi lupi a balíček. Použij program na dekompresi zkompresovaných dat. Jdi doprava a vzniknutá hesla použij na mezery v podlaze, tak dokod nedosáhneš východu (jen si taky lámej hlavičku). Vezmi bustu a knihu. Použij lupu na dokumenty (jsou na nich otazníky). Odpoj se a použij terminál. Aktivuj PHOENIX a můžeš používat LAMBOVY kredity. Přečti si všechny dokumenty. Jdi za LAMBEM, promluv s ním a jdi do jeho bytu (výtah, vlevo a zelené dveře). Použij ID kartu na pravé dveře, vejdi dovnitř. Nakrm jeho kočku z automatu a vezmi videokazetu.
Nyní můžeš jít o poschodí níže (vlevo výtahem). Popovídej si s vyhazovačem u baru a zjistíš, že potřebuješ sponzora. Najdi paní PIERMONT a vyzpovídej ji. Až se vrátí do svého bytu, zazvon na ni a řekni ji, že jsi to ty, ROBERT. Až příjdeš do jejího bytu, zeptej se jí na sponzorství. Až půjde telefonovat, pusť videokazetu, kterou odpoutáš psí pozornost. Vezmi si psí sušenky (dog biscuits) a jdi zpátky k výtahu.
Vezmi si hlavní část robota a polož sušenky na desku. Počkej dokud nepříjde pes na deku a zatáhni za lano. Pes se vykoupe a ty můžeš jít do katedrály. Po vstupu do levých dveří prohlédni střední skříňku v ní najdeš...překvápko (OK! Je to mrtvá ANITA). Můžeš si prohlédnout i ostaní skřínky, pokud chceš vidět jak vypadá "taková normální márnice" :)).
Vrať se zpátky k reaktoru. Otevři prostřední skřínku a obleč si ochraný oblek. Jdi doprava a otevři reaktor pomocí kontrolního panelu. V reaktoru najdeš ANITINU kartu. Opusť reaktor a vrať ochraný oblek. Jdi do budovy tajné policie (4x vlevo, nahoře doprava). Pomocí tvé karty a výtahu se dostaneš ke kabině. Použij kabinu ANITINOU kartou. Na oko použij roletu a jdi doprava. Postup opakuj i s druhým okem a rychle přejdi nahoru. Jdi nahoru doprava a pokud jsi to udělal rychle můžeš sebrat ladičku. Jdi do leva použij přehrávač na šachtu. Odpoj se a jdi do parku. Promluv si se zahradníkem (EDUARD). Promluv s chlapcem a potm zase s EDOU.
BAD
Olo Fight,
BlockHead II.,
Marblelous II.,
Rady dědy Brady, Nové Gamesky, Nostalgoška: Dragon Ninja |
Vokecávky | Hardware | Warez | WBoviny | Kodeřina | DeMa | Gfx&Muz | Vokecávky 2 |