VOBSAH           DalÓÉ           PŇedeÓlej           info           mod                     prefsy
logo

Beneath A Steel Sky - Návod

Taky se vám stane, že čas od času sáhnete do gamesnickýho archívu, aby jste si zapařili nějakou starší adventku? Mě teda ano a vracím se i k hrám, které jsem nejednou dohrál. Stává se mi však, že vždy u nějaké hry zakysnu a pak se sháním po všech možných radách a návodech a musím prohrabávat nejrůznější časopisy. Aby tohle nemusel dělat každý, přichází vám v tomto Amiga Positive vstříc a na zajímavé adventury zde budete nacházet návody.

Tentokrát je to skvělá sci-fi adventura od Revolution Software BENEATH A STEEL SKY. Tuto hru jsem nikdy nedohrál, vždy jsem se zaseknul v jednom šíleným místě, a tak jsem nyní zasednul k CD version této hry z CD32, která je obohacena i o namluvené rozhovory a to jen stupňuje už takto perfektní a tajuplný příběh a dopařil jí zdárně do konce.

CD32 verze neměla ukládání pozic, ale pouze přístupová hesla, která jsem také zahrnul do návodu. Tak a nyní se již vydejme na strastiplné dobrodružství Roberta Fostera a jeho mechanického přítele Joeyho.

:-]   000000

Ocitáte se v nějaké podivné továrně. Vyslechněte si rozhovor dvou mužů pod vámi a po té utrhněte kus zábradlí vlevo a vypáčete jím dveře vpravo. Počkejte až dotěrný polda odejde a sejděte dolů do haly a jděte vpravo. Dole vpravo u zaseknutého robota použijte čip na prostřední kus odpadu. Oživne Joey, váš průvodce dalšími dobrodružstvími. postavte se na výtah a prokecněte nervozního dědulu. Zatímco vypíná alarm jděte do vedlejší místnosti, kde otevřete skříňku ze které vemte sendvič a francouzský klíč. (nejspíš se vám to nepovede napoprvé, ale to chce cvik).

Až budete mít ty věci, tak se vraťte k výtahu a prozkomejte transportér (je to ten velký robot). Joeyovi rozkažte ať ho opraví. Robot odjede a po chvíli přijede s nějakým barelem, který položí na výtah. Až výtah sjede skočte dolů. Dole prozkoumejte zámek a Joeyovi řekněte ať ho odemkne.

:-]   709124

Prohledejte mrtvého strážce (REICH) a seberte mu ID kartu a černé brýle. Jdi doprava. Zde vejdi do dveří napravo. Popovídej si s děvčetem (ANITA).

Pokud tě LAMB vyhodí, tak se nedej a vrať se zpět. Jdi doprava a vraž francouzský klíč do soukolí stroje. Tím přerušíš chod výrobní linky a klíč zase vyndej. V místnosti vlevo použij klíč na robota (svářeče). Promluv s JOEYEM o jeho novém plášti a počkej až se do něj navleče.  

:-]   192837

Jdi do vedlejší místnosti a pokus se vejít do místnosti hlídané senzory. Pošli do ní JOEYE. Potom JOEYE prokecni. JOEY se tam vrátí a vyhodí pojistky. Až se vratí můžeš do místnosti vejít. Udělej si mostík s mříže co leží na zemi. Vezmi si plastickou trhavinu ze země, kde byli předtím mříže, nic jiné není potřebné. Opusť místnost a zamiř do strojovny (4x vlevo, levé dveře). Použij klíče na odkrytí obou tlačítek na pravém pultu a řekni JOEYMU, aby jedno tlačítko zmáčknul. Vy zmáčkněte druhé. Stiskněte vypínač na druhém panelu. Vezmi žárovku a na její místo dej plastickou trhavinu. Přepněte opět spínač. Výbuch otevře skříňku a v ní přepni páky dolů a výtah opět funguje. Vrať se k výtahu a prohlédni si červenený kabel. Přikaž JOEYMU, aby ho přeřezal a použij ID kartu na výtah.

:-]   465380

Výtahem sjeď dolů a seber kabel a jdi do REICHOVEHO bytu (vlevo, zelené dveře). ID kartu vlož do levého otvoru. Vezmi si časopis zpod polštářů a jdi s ním do cestovní kanceláře (vlevo, 2x vpravo, nahoru) a pokecej si s mužem.
Dej mu časopis a on ti za něj dá lístek. najdi LAMBA (může být i na horním poschodí). Promluv s ním a dej mu lístek. On tě nechá volně se pohybovat po jeho továrně. Jdi do továrny a LAMBA znovu pořádně prokecni.

:-]   304612

Vydej se před reaktorem doprava a pokecej si s ANITOU, která ti dá JAMMER. Ten ti dá tak, že jí nejdříve musíš ukázat ID kartu, aby jsi měl přítup k tajným informacím z terminálu LINC. Donuť ANITU, aby ti řekla o Schriebamanovém portu. Další cesta vede za doktorem (BIO) na středním poschodí (to je o jedno níže). Promluv na projektor, potom na JOEYEHO, aby promluvil i on. vejdi dovnitř a popovídej si s doktorem o portu, až dokud ti jej nenaninstaluje. Potom si s ním ještě promluv a on ti poví ať jdeš za jeho přítelem. Tak teď vzhůru za ANCHOREM (je to hned vedle cestovky).

Anchorovi řekni, že tě posílá doktor. Až ANCHOR odejde telefonovat, řekněte JOEYMU, aby odříznul kotvu ze sochy. Zkombinuj kotvu a kabel. Vrať se tam, kde jsi kdysi začínal. A jdi do prava na plošinu, kde jsi se předtím ukryl před poldou. Zahákni kotvu o písmeno S na vedlejší budově a tarzanským kouskem se přehoupni na druhou stranu.

:-]   692730

Zapomeň na skříňky a jdi vedle do místnosti. Vlož ID kartu do otvoru u kabinky a použij ji. Virutuální realita v plné parádě (no ehm). Zdvihni gumu a jdi doprava. Funkcí OPEN z menu otevři tašku. Vezmi lupi a balíček. Použij program na dekompresi zkompresovaných dat. Jdi doprava a vzniknutá hesla použij na mezery v podlaze, tak dokod nedosáhneš východu (jen si taky lámej hlavičku). Vezmi bustu a knihu. Použij lupu na dokumenty (jsou na nich otazníky). Odpoj se a použij terminál. Aktivuj PHOENIX a můžeš používat LAMBOVY kredity. Přečti si všechny dokumenty. Jdi za LAMBEM, promluv s ním a jdi do jeho bytu (výtah, vlevo a zelené dveře). Použij ID kartu na pravé dveře, vejdi dovnitř. Nakrm jeho kočku z automatu a vezmi videokazetu.

Nyní můžeš jít o poschodí níže (vlevo výtahem). Popovídej si s vyhazovačem u baru a zjistíš, že potřebuješ sponzora. Najdi paní PIERMONT a vyzpovídej ji. Až se vrátí do svého bytu, zazvon na ni a řekni ji, že jsi to ty, ROBERT. Až příjdeš do jejího bytu, zeptej se jí na sponzorství. Až půjde telefonovat, pusť videokazetu, kterou odpoutáš psí pozornost. Vezmi si psí sušenky (dog biscuits) a jdi zpátky k výtahu.

:-]   180283

Vezmi si hlavní část robota a polož sušenky na desku. Počkej dokud nepříjde pes na deku a zatáhni za lano. Pes se vykoupe a ty můžeš jít do katedrály. Po vstupu do levých dveří prohlédni střední skříňku v ní najdeš...překvápko (OK! Je to mrtvá ANITA). Můžeš si prohlédnout i ostaní skřínky, pokud chceš vidět jak vypadá "taková normální márnice" :)).

Vrať se zpátky k reaktoru. Otevři prostřední skřínku a obleč si ochraný oblek. Jdi doprava a otevři reaktor pomocí kontrolního panelu. V reaktoru najdeš ANITINU kartu. Opusť reaktor a vrať ochraný oblek. Jdi do budovy tajné policie (4x vlevo, nahoře doprava). Pomocí tvé karty a výtahu se dostaneš ke kabině. Použij kabinu ANITINOU kartou. Na oko použij roletu a jdi doprava. Postup opakuj i s druhým okem a rychle přejdi nahoru. Jdi nahoru doprava a pokud jsi to udělal rychle můžeš sebrat ladičku. Jdi do leva použij přehrávač na šachtu. Odpoj se a jdi do parku. Promluv si se zahradníkem (EDUARD). Promluv s chlapcem a potm zase s EDOU.

:-]   052764

Domek pod jezírkem odemknš ID kartou. Uvnitř nalezneš kleště. Jdi do budovy vlevo a u soudu obhaj montéra. Teď bež do baru a dej zahrát první píseň v automatu. Když majitel vstane, vezmi si jehopohár ze stolu a vyraž s ním za doktorem (BIO). Dej mu pohár a on ti udělá kopii otisků prstů. Vrať se do klubu a polož svoji dlaň na kovou destičku vedle dveří. Vejdi dovnitř a vyber tyčí desku z větší bedny a polož jí na bednu pod okénkem. Použij tyč na na mříže a kleštěma se procvakej ven.

:-]   280870

Prolez okénkem a jdi doprava. Nahoru a zase doprava a nyní namontuj žárovku do objímky vlevo vedle díry. Jinak se stanete potravou nechutné příšery. 2x doprava a rychle přeběhni tunel. Bouchni tyčí do stěny a omítka spadne. Bouchni ještě jednou a vypadne i kus cihly. Cihlu zdvihni a tyč zapíchni do kořene a cihlou jí tam zaraž. Tyč si vezmi zpět. Projdi dveřmi a vejdi do dveří nahoře. Sniž teplotu na terminálu (2). Rychle vylez po schůdkách a stáhni tyč nahoře při větrací šachtě dříve, než se kryt zase otevře. Jdi nahoru po schodech, potom doprava a dveřmi zase doprava. Vlož JOEYHO circuit board do otvoru na zadní straně právě se nabíjejícímu robotovi. Popovídej si s ním a jdi do dolních dveří. Jdi doleva podívej se skrz okénko do místnosti. popros JOEYHO, aby prohlédl místnost. Můžeš se přitom dívat do okénka. Až se JOEY vrátí, řekni mu ať otevře kohoutek na nádobě. Když otevře kohoutek vejdi do místnosti a android spadne do pasti.

:-]   648912

Jdi doprava nahoru. Použij kartu na terminál a otevři dveře. Opusť místnost a vezmi zbytek JOEYHO. Prozkoumej ho a vezmi ID kartu. Použij červenou kartu na otvor u kabinky. Jdi doprava a oslep oko a jdi nahoru. Použij boží hněv na rytíře. Odpoj se a použij ANITINU kartu na kabinku. Jdi na místo, kde jsi zlikvidoval rytíře a jdi doprava. Ladičkou rozbij krystal (já jsem teda pro tu ladičku musel jít znova). vezmi virus HELIX a odpoj se. Odejdi z místnosti a vejdi do spodních dveří. Použij ANITINU kartu na konzolu. Vezmi kleště a na stěně u akvária a vylov z akvária červenou tkáň. Kleště strč rychle do mrazícího boxu a jdi doprava. Otevři skříňku pod konzolou u středního androida a vlož JOEYHO circuit board do skříňky. Použij konzolu na stáhnutí dat a spusť program (2,3). Pokonverzuj z novým JOEYEM (KENEM) a jdi doprava. Řekni KENOVI, aby položil svou dlan na senzor. Ty polož ruku na druhý senzor. KEN se k senzoru přilepí, ale ty můžeš jít dál. Připevni kabel na potrubní spoj (až ten druhý) a jdi dolů po stupačkách. Použij kleště na na místo pod sebou (orffice). Chyť se kabelu a přehoupni se na druhou stranu.

:-]   409626

Použij kleště (i zmrazené vzorky) na výtok a chyť lano. Ppotom co spadne FOSTER z křesla, požádej KENA, aby si sedl na křeslo.
 
Na a to je FINISH!!! zůstává už jen pár několik nevysvětlených otázek na jejichž odpověď se asi už nedočkáme. Například kdo zabil Anitu? Kdo byli ti lidé v katedrále? A tak dále, a tak dále. Autoři jistě chtěli nechat rozvinout trochu víc naší fantazii, ale přesto bych to rád věděl, ale jinak slušná hra, která stojí za dohrání.

BAD          

__________________________________________
 
.
 
Další ve frontě:
 
PaŇby   Olo Fight,   BlockHead II.,   Marblelous II.,   Rady dědy Brady,
 
  Nové Gamesky,   Nostalgoška: Dragon Ninja


VokeCáVKy HarDWare WArEZ WorkBenchoviny KoDeŇiNa DeMa Gfx&Muzika VokecÁvky II
Vokecávky Hardware Warez WBoviny Kodeřina DeMa Gfx&Muz Vokecávky 2